Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do marketingu 2. Marketingový mix a jeho varianty. 3. Aplikace marketingového mixu v odvětví pivovarnickém. 4. Pivo jako produkt 5. Technologie výroby piva 6. Stanovení ceny piva a její vývoj. 7. Distribuce piva i s ohledem na piva nepasterizovaná a nefiltrovaná. 8. Marketingová komunikace v pivovarském odvětví. 9. Marketingové kampaně průmyslových pivovarů. 10. Marketingový mix minipivovarů. 11. Příklady marketingových kampaní ze zahraničí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Příprava na zkoušku
- 60 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 56 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět se zabývá marketingovou komunikací v rámci pivovarského odvětví, cílem je seznámit studenta se specifiky, marketingové komunikace v pivovarském odvětví se všemi specifiky, která toto odvětví přináší.
Student se orientuje v problematice marketingové komunikace ve vybraném odvětví.
|
Předpoklady
|
Nejsou žádné podmiňující předměty.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Požadavky k zápočtu: aktivní účast na cvičeních (max. 2 absence), zpracování seminární práce v rozsahu min. 15 str. (ve dvojicích) a prezentace (samotná prezentace 10 min. + 10 min. diskuze). Požadavky ke zkoušce: písemný test z teorie (multiple choice).
|
Doporučená literatura
|
-
Maier Tomáš. Minipivovary a řemeslné pivovary. Národní zemědělské muzeum, 2009. ISBN 978-80-88270-10-2.
|