Vyučující
|
-
Kita Pavol, prof. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Úvod do kooperácie v obchode. Vytváření a zánik kooperací. Řízení obchodních vztahů, rozvoj vztahů s významnými klienty (řízení sektoru prodeje, hodnotová segmentace zákazníků, obchodní aktivity a vypracování strategie a plánu obchodních návštěv jako součást plánu prodeje). Podnikání ve franšízových řetězcích. Strategické aliance. Klastry. Joint venture. Category management a merchandising. Trade marketing. Obchodní model na internetu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je představit formy a potenciál kooperací v obchodě se specifickým důrazem na navazování funkčních dlouhodobých vztahů mezi zainteresovanými subjekty.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Test, Seminární práce
1. Vypracování a odevzdání případové studie. 2. Zápočtový test.
|
Doporučená literatura
|
-
Burnett, T. Klíčoví zákazníci a péče o ně. Brno: Computer Press, 2002.
-
Hesková. Kooperace. Praha: Profess Consulting, 2005.
-
Turnerová, L. Franchising jako způsob kooperace malých a středních firem. Praha: Dimar, 2000.
-
Vodáček, L., Vodáčková O. Malé a střední podniky: Konkurence a aliance v Evropské unii. Praha: NT Publishing, 2005.
-
Vodáček, L., Vodáčková O. Strategické aliance se zahraničními partnery. Praha: Management Press, 2002.
|