Vyučující
|
-
Havelka Zbyněk, Ing. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student/ka bude spolupracovat se školitelem na dílčím řešení vybraného projektu, např. příprava dat, vyhodnocování dat, dílčí měření apod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Písemná práce (např. u souborných zkoušek, klauzur), Individuální konzultace s vyučujícím
- Účast na výuce
- 70 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 140 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Student/ka má v rámci podílení se na řešení výzkumného projektu prokázat schopnost pracovat s odbornou literaturou domácí i zahraniční, vyhledávat a třídit informace a zpracovávat je do ucelené podoby s využitím poznatků získaných během studia. Student/ka v průběhu řešení prohloubí své znalosti v možnostech provádění vědeckých experimentů, seznámí se s řízením výzkumného projektu a prokáže svou schopnost práce v týmu.
Student/ka je schopný práce v týmu a kolektivně pracovat na řešení dané problematiky. Další způsobilosti jsou závislé na vybraném tématu.
|
Předpoklady
|
Základní schopnost práce s počítačem a kancelářskými programy. Předpoklady jsou závislé na vybraném tématu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce), Systematické pozorování studenta
Podmínkou pro udělení zápočtu je aktivní účast a podílení se na řešení výzkumného projektu katedry KZT.
|
Doporučená literatura
|
-
Jarošová, Eva; Pauknerová, Daniela,; Lorencová, Hana. Nové trendy v leadershipu : koncepce, výzkumy, aplikace. Vydání 1. Praha : Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-479-0.
-
Maxwell, John C.; Petrželová, Marcela. Týmová spolupráce 101 : co potřebuje každý znát. Praha : Pragma, 2015. ISBN 978-80-7349-388-2.
-
Tolle K.M., Tansley D.S.W., Hey A.J.G. The Fourth Paradigm: Data-Intensive Scientific Discovery. VA: Microsoft Research, 2009. ISBN 978-0-9825442-0-4.
|