Vyučující
|
-
Kortusová Kateřina, Mgr.
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Erbenová Jitka, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
-
Žemličková Monika, Mgr.
-
Žaloudek David, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Obsah přednášek: Obsah cvičení: Prostřednictvím komunikativního přístupu si studenti procvičí a upevní vybrané okruhy gramatiky a slovní zásoby (zejména slovesné časy, předložky a frázová slovesa). Nedílnou součástí kurzu je práce na zlepšení poslechových a čtecích dovedností. Charakter práce je podobný jako pří přípravě na mezinárodní certifikáty. Aktivity zahrnují práci ve dvojicích, skupinovou i individuální práci. Veškeré materiaály a opory jsou k dispozici on-line v systému Moodle.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Zvýšení jazykových kompetencí a komunikačních dovedností studentů.
Upevnit, doplnit a procvičit znalost gramatiky, zlepšit jazykové dovednosti a získat jistotu zejména v oblasti poslechu a čtení, rozšíření slovní zásoby.
|
Předpoklady
|
Úroveň dle SERR (CEFR): B1 - B1+ nebo absolvování kurzu Bakalářské angličtiny 2 OJZ120/121
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta, Test, Průběžné hodnocení
Získání zápočtu: Pravidelná účast (3 povolené absence) Aktivní práce na hodinách Minimální hodnocení průběžných testů 60% Minimální hodnocení závěrečného testu 70%
|
Doporučená literatura
|
-
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden. English file intermediate plus students book. Oxford, 2016. ISBN 978-0-19-455831-0.
-
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden. English file intermediate plus techers book. Oxford, 2016. ISBN 978-0-19-455821-1.
-
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden. English file intermediate students book. Oxford, 2016. ISBN 978-0-19-451989-2.
-
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden. English file intermediate teachers book. Oxford, 2016.
-
Lis and John Soars. New Headway intermediate students book. Oxford. ISBN 978-0-19-476864-1.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use. CUP, 1994. ISBN 0-521-43680-x.
|