Vyučující
|
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
-
Czaban Natalie Jane, M.A.
-
Zinoni Laura Adriana, M.A.
|
Obsah předmětu
|
Studenti napíší tři verze (drafts) jednoho argumentačního článku na vlastní téma. Klademe důraz na aktivity předcházející samotnému psaní, diskutujeme texty v hodinách, píšeme peer-reviews a procvičujeme větné struktury. Čtení materiálů a samotné psaní probíhá v rámci domácí přípravy a tak většinu času v kurzu strávíme diskuzí nad problematikou psaní a diskuzí nad texty studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Zvýšení jazykových kompetencí a komunikačních dovedností studentů.
Kurz má tři cíle: pomoci studentům překonat strach ze psaní, pomoci studentům efektivně šířit své názory, a procvičovat složité větné struktury pro psaní v akademickém prostředí.
|
Předpoklady
|
Úroveň dle CEFR: B2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta, Průběžné hodnocení
Pravidelná účast (3 povolené absence) Aktivní práce na hodinách Splnění všech úkolů Odevzdání závěrečné verze textu
|
Doporučená literatura
|
-
De Chazal, E. & McCarter, S. Oxford EAP: A course in English for Academic Purposes. Oxford: Oxford University Press, 2012.
-
Oshima, A. & Hogue,A. Writing Academic English. Addison-Wesley, New York, 2005.
|