Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah je určen učivem konkrétní střední školy. Nejčastěji se ve výuce uplatňuje hodina kombinovaného typu, mající zhruba následující strukturu: 1. Organizační část hodiny 2. Oznámení cíle a programu hodiny 3. Kontrola domácího úkolu 4. Opakování učiva a prověrka vědomostí 5. Výklad nového učiva 6. Zápis stěžejních bodů výkladu 7. Opakování a upevňování nového učiva 8. Shrnutí učiva 9. Domácí úkol, úkoly na další hodinu 10. Závěr hodiny
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Praktická výuka
- Domácí příprava na výuku
- 49 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem průběžné pedagogické praxe posluchačů učitelského studia je praktické seznámení se školním prostředím, jeho provozem a postupné utváření pedagogických dovedností.
Součástí pedagogické praxe jsou náslechy u zkušených pedagogů daného typu školy a posléze vlastní výstupy ve vyučovací hodině. Během pedagogické praxe uplatňují posluchači dosud získané teoretické znalosti z oblasti svého oboru, obecné a oborové didaktiky, praktik školních pokusů a dalších pedagogicko-psychologických disciplin.
|
Předpoklady
|
Pasivní zanalost AJ, základy programování, HW a počítačových sítí.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Cílem průběžné pedagogické praxe posluchačů učitelského studia je praktické seznámení se školním prostředím, jeho provozem a postupné utváření pedagogických dovedností.
|
Doporučená literatura
|
|