Vyučující
|
-
Kalová Jana, doc. RNDr. Ing. Ph.D.
-
Berec Luděk, doc. Ing. Dr.
|
Obsah předmětu
|
1. Kurikulární reforma a její vliv na změny ve výuce matematiky 2. Postavení matematiky v RVP, role matematiky ve vzdělávání 3. Integrace vzdělávacích obsahů 4. Integrace matematických disciplín 5. Koncept integrované výuky STEM předmětů 6. Pohled do zahraničí 7. Zkušenosti učitelů s integrovanou výukou 8. Propojení výuky matematiky a informačních technologií - část 1. 9. Propojení výuky matematiky a informačních technologií - část 2. 10. Modelování 11. Zpracování dat, vizualizace 12. Propojení matematické logiky a algebry s výukou informatiky 13. Grafy a statistika - kritické myšlení V rámci semináře budou studenti prezentovat vlastní projekty.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět Integrovaný přístup při výuce matematiky a jeho didaktika reaguje na trendy ve vzdělávání v přírodovědných oborech v souvislosti se Strategií 2030+ a se změnami RVP. Studenti se budou v předmětu zabývat možnostmi a metodami integrování a propojování matematických disciplín a také integrací výuky matematiky a dalších přírodovědných oborů.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Zápočet bude udělen za aktivní účast na výuce. Pro úspěšné složení zkoušky student odprezentuje vlastní projekt.
|
Doporučená literatura
|
-
Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky, JU, PF, 2020, ISBN 978-80-7394-841-2.
|