Název předmětu | Osobnost manažera a jeho komunikační dovednosti |
---|---|
Kód předmětu | UOP/NOMKD |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Přednášky: 1.- 2. Vlastnosti manažera 3.- 4. Komunikace ve fázích manažerské činnosti 5.- 6. Komunikace při vedení týmu 7.- 8 .Komunikace při hodnocení 9.- 10 Komunikace a řešení problémů Semináře: 1.- 2. Vedení schůze a diskuse 3.- 4. Modelové situace - Komunikace ve fázích manažerské činnosti 5.- 6. Modelové situace - Komunikace při vedení lidí 7.- 8 .Modelové situace - Komunikace při hodnocení 9.- 10. Modelové situace -Komunikace a řešení problémů
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Pozorování, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je naučit studenta komunikovat v rámci týmů, zvládat komunikační dovednosti při řešení konfliktních situací z pozice manažera.
Student definuje vlastnosti manažera. Student je schopen zapojit se do diskuse/ modelové situace při řešení problému. Student demonstruje zásady efektivní komunikace nadřízeného s podřízeným. |
Předpoklady |
Předmět navazuje a rozšiřuje předmět Management zdravotních a ošetřovatelských služeb.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Seminární práce
Aktivní přístup k činnostem v semináři, příprava a demonstrace modelové situace |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|