Vyučující
|
-
Vysušilová Petra, MSc. Ph.D.
-
Waldhauserová Tereza, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 30 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 52 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
This course aims to enlarge students' knowledge on the promotion as a tool of the marketing mix. Students will get information about the basic tools of communication mix, their regulations, ethics etc. The gained skills are examined by solving practical project.
Students are able to design a marketing communication strategy and they have a basic knowledge of the promotion mix management.
|
Předpoklady
|
Students must have knowledge of marketing management.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Esej, Test, Sebereflexe
|
Doporučená literatura
|
-
Blythe. Essentials of Marketing Communication.
-
Egan, J. Marketing Communication. London, 2007.
-
Fill, C. Simply Marketing Communication. Harlow, 2006.
-
Keller, K. L. Strategic brand management.
-
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. Prentice Hall, 2000.
-
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2007.
-
Ogilvy, D. Ogilvy on Advertising.
-
Tellis, J. G. Advertising and Sales Promotion Strategy.
|