Vyučující
|
-
Beták Kryštof, Mgr.
-
Kovářová Kateřina, Mgr.
-
Prošková Alena, Mgr. Ph.D.
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
-
Jajtner Tomáš, Mgr. Th.D., Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvodní seminář : informace o obsahu kurzu a požadavcích na výuku, typy pro rozvíjení slovní zásoby na pokročilé úrovni, seznámení s výukovými platformami Moodle a MS Teams 2. File 1A: We are family 3. File 1B: A job for life? 4. File 2A: Do you remember...? 5. File 2B: On the tip of my tongue 6. Dílčí test I 7. File 3A: A love-hate relationship; 8. File 3B: Dramatic licence 8. Dílčí test II 9. File 4A: An open book 10. File 4B: the sound of silence 11. File 5A: No time for anything 12. File 5B: Not for profit? 13. Závěrečný test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie), Blended learning
|
Výstupy z učení
|
Jazykový seminář Anglický jazyk pro filology C1 I má za cíl sjednocení a další rozšiřování praktické znalosti anglického jazyka na úrovni C1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR). V kurzu jsou rozvíjeny všechny řečové dovednosti s důrazem na poslech a mluvení. Systematické budování slovní zásoby, nácvik gramatických jevů a výslovnosti probíhá v rámci tematicko-gramatického sylabu. Kurz vychází z aktuálních výukových materiálů určených pro úroveň C1 (SERR). Výuka probíhá výhradně v anglickém jazyce dle níže uvedeného sylabu.
Studenti upevní své jazykové znalosti a dovednosti v anglickém jazyce s důrazem na rozvoj mluvních dovedností, rozšíření slovní zásoby a nácvik problematických gramatických jevů a frazeologie směrem k dosažení úrovně C1 dle SERR.
|
Předpoklady
|
Vstupní jazyková úroveň studenta minimálně B2+ dle SERR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Test
Aktivní účast ve výuce, úspěšné splnění postupových testů, vypracování průběžných písemných úkolů, online zadání i aktivit v rámci výuky v semináři, úspěšné splnění závěrečného testu.
|
Doporučená literatura
|
-
Hewings, M. Cambridge Grammar for CAE and Proficiency. Cambridge: CUP, 2009.
-
Hewings, M. English Pronunciation in Use Advanced. Cambridge: CUP, 2007.
-
Hornby, A. S. Oxford Advanced Learner's Dictionary of Current English. 8th edition. Oxford: Oxford University Press, 2010.
-
McCarthy, M. and O´Dell, F. Academic Vocabulary in Use. Cambridge: CUP, 2008.
-
Oxenden, C. and C. Latham-Koenig. English File: Advanced. 3rd edition. Multipack A. Oxford: OUP, 2015.
-
Paterson, K. and R. Wedge. Oxford Grammar for EAP: English grammar and practice for Academic Purposes. Oxford: OUP, 2013.
|