Vyučující
|
-
Kos Petr, Mgr. Ph.D.
-
Kovářová Kateřina, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Komunikace Mezinárodní marketing Budování vztahů Mezinárodní obchod Úspěch Spokojenost se zaměstnáním Risk
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Kurz je zaměřen na zvyšování jazykových kompetencí v oblasti obchodní angličtiny. Zaměřuje se jak na zlepšování slovní zásoby a gramatických struktur v rámci jednotlivých témat, tak na procvičování všech čtyř jazykových dovedností: mluvení, poslech, psaní a čtení. Součástí kurzu jsou také otázky spojené s interkulturní komunikací.
Studenti zvýší své jazykové kompetence nutné pro práci v obchodním prostředí.
|
Předpoklady
|
Minimální znalost angličtiny na úrovni B1 dle CEFR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Test
Docházka (max. 3 absence) a aktivní účast na semináři Závěrečný test (min. 60 %; 1 opravný pokus)
|
Doporučená literatura
|
-
Cotton, D., Falvey, D., Kent, S. Market Leader: Upper Intermediate, 3rd edition.. Edinburgh: Pearson, 2011.
-
Godwin, J., Strutt, L. Test your business vocabulary in use: advanced. Cambridge: Cambridge University Press, 2008.
-
Naterop, B. J., Revell, R. Telephoning in English. Cambridge: Cambridge University Press, 2010.
-
Tullis, G., Trappe, T. New insights into business. Harlow: Longman, 2007.
-
Wallwork, A. Email and commercial correspondence: a guide to professional English. New York: Springer, 2014.
|