Vyučující
|
-
Kos Petr, Mgr. Ph.D.
-
Kovářová Kateřina, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Styly vedení Teambuilding Získávání finančních prostředků Zákaznický servis Krizové řízení Fúze a akvizice
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem semináře je navázat na kurz Obchodní angličtina I a rozšiřovat kompetence studentů v politicko-ekonomické oblasti. Jeho součástí je práce s odbornými texty a rozbor jejich struktury i obsahu, dále také rozvoj slovní zásoby (vysvětlení obchodních termínů a zkratek v angličtině). Kurz je zaměřen rovněž na zlepšení schopnosti studentů vytvořit text v angličtině a následně ho profesionálně odprezentovat.
Praktická znalost odborné slovní zásoby a různých odborných stylů, schopnost analyzovat a samostatně tvořit odborné texty, schopnost profesionálně prezentovat.
|
Předpoklady
|
Minimální znalost angličtiny na úrovni B1 dle CEFR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Test
Docházka (max. 3 absence) a aktivní účast na semináři Prezentace Závěrečný test (min. 60 %; 1 opravný pokus)
|
Doporučená literatura
|
-
Cotton, D., Falvey, D., Kent, S. Market Leader: Upper Intermediate, 3rd edition.. Edinburgh: Pearson, 2011.
-
Godwin, J., Strutt, L. Test your business vocabulary in use: advanced (www.ted.com). Cambridge: Cambridge University Press, 2008.
-
Naterop, B. J., Revell, R. Telephoning in English. Cambridge: Cambridge University Press, 2010.
-
Wallwork, A. Email and commercial correspondence: a guide to professional English. New York: Springer, 2014.
|