Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie)
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta
1. Pravidelná docházka (povoleny 3 absence). Neplatí pro studenty na zahraničních studijních pobytech, zahraničních stážích nebo studenty s individuálním studijním plánem. 2. Aktivní účast v semináři. Aktivní účastí se nemyslí jen to, že je student fyzicky přítomen v semináři, ale zejména to, že se na hodiny průběžně připravuje během domácí přípravy a průběžně odevzdává zadané úkoly. Pokud je student v semináři opakovaně nepřipraven, může být z hodiny vyloučen; a v tomto případě mu bude započtena absence. 3. Zkouška ověřující znalost učiva Morfosyntax I-III. Zkouška má dvě části: a) test ověřující praktickou znalost učiva Morfosyntax III. Splnění testu je podmínkou připuštění k ústní části; b) ústní zkoušení ověřující teoretické znalosti z předmětů Morfosyntax I-III. Studenti, kteří mají předmět zapsaný podruhé, se přednášek a seminářů znovu účastnit nemusí, a to zejména pokud se jim předmět rozvrhově překrývá s jiným předmětem. Důrazně však doporučuji sledovat obsahové aktualizace pro daný akademický rok a průběžné vypracovávání úkolů zadávaných v seminářích (včetně cvičných testů v Moodle). Všichni studenti mohou využívat konzultačních hodin pro objasnění případných nejasností z učiva probraného v přednáškách a na seminářích. Termíny zápočtů a zkoušek budou vypisovány ve zkouškovém období dle Harmonogramu FF JU. Požadavky pro studenty účastnící se programu Erasmus+ (výuková mobilita nebo stáž), kterým tento předmět nemůže být uznán za jiný předmět absolvovaný na zahraniční univerzitě: 1) Samostudium látky probírané v hodinách (možnost předem domluvených konzultací v době konz. hodin). 2) Splnění zkoušky po návratu z pobytu/stáže (v mezním termínu stanoveným harmonogramem pro daný AR).
|
-
Černý, J. Morfología espaňola, Olomouc, Univerzita Palackého, 2000..
-
Real Academia Espaňola.
-
Alarcos Llorach, E.. Gramática de la lengua espaňola, Madrid, Espasa, 1994..
-
Aragonés, Luis; Palencia, Ramón. Gramática de uso del espa?ol : teoría y práctica : con solucionario. C1-C2. Boadilla del Monte - Madrid : Grupo Editorial SM International, 2010. ISBN 978-84-675-2109-2.
-
Aragonés, Luis; Palencia, Ramón. Gramática de uso del espa?ol : teoría y práctica con solucionario. B1-B2. Madrid : Ediciones SM, 2009. ISBN 978-84-675-2108-5.
-
Báez San José, V. - Dubský, J. - Králová, J. Moderní gramatika španělštiny. Fraus, Plzeň, 1999.. 1999.
-
Čermák, P. - Zavadil, B. Mluvnice současné španělštiny. Karolinum. ISBN 978-80-246-1641-4.
-
Domínguez García, Lorena; Lucas Lastra, Sheila; Recio Diego, Álvaro; Tomé Cornejo, Carmela; Borrego Nieto, Julio. Gramática de referencia para la ense?anza de espa?ol : la combinación de oraciones. 1a edición. Salamanca : Ediciones Universidad de Salamanca, 2013. ISBN 978-84-9012-375-1.
-
Fernández, J. et alii. Gramática, Madrid, SGEL,1990..
-
Fernández, J. et alii. Gramática, Madrid, SGEL,1990..
-
Gómez Torrego, L.. Gramática didáctica del espaňol, Madrid, Ediciones SM, 1997..
-
GÓMEZ TORREGO, L. Gramática didáctica del espanol. Madrid, SM. Ediciones, 1997..
-
Matte Bon, F. Gramática Comunicativa del espaňol I,II, Edelsa Madrid, 1999..
-
Real Academia Espaňola. Esbozo de una nueva gramática de la lengua espaňola, Madrid, Espasa Calpe, 1991.. Madrid, Espasa-Calpe, 1991.
-
Real Academia Espaňola. Nueva gramática de la lengua espa?ola, 2 vols.. Espasa Libros 2010.
-
SPITZOVÁ, Eva (2001). Morfología espanola, Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Brno..
|