Vyučující
|
-
Dvořák Petr, PhDr. Ph.D.
-
Betáková Lucie, doc. PhDr. Ph.D.
-
Dvořáková Kateřina, Mgr. Ph.D.
-
Hessová Lenka, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Každý týden 1 hodina ve škole s následnou hodinou rozboru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
1. Rozbor a příprava učiva zadané látky (cíle hodiny, struktura hodiny, mezipředmětové vztahy, základní pojmy, ap.) 2. Výstupy jednotlivých studentů. 3. Didaktický rozbor s objasněním předností a nedostatků.
Student bude schopen prakticky aplikovat ve třídě to, co se naučil v hodinách didaktiky a následně reflektovat
|
Předpoklady
|
Oborová didaktika I - KAJ/OD1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Konzultace a zkoušení probíhají v anglickém jazyce. Stoprocentní účast, písemná příprava na hodinu, alespoň jedna celá hodina hodnocená metodikem katedry.
|
Doporučená literatura
|
-
Fisher, Robert; Balcar, Karel. Učíme děti myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování. 2. vyd. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-966-6.
|