Vyučující
|
-
Klementová Kateřina, Mgr.
-
Janktová Renata, Mgr. M.A., Ph.D.
-
Faktorová Barbora, MSc.
|
Obsah předmětu
|
Témata lekcí zahrnují: 1. Framework Educational Programme for Basic Education - vocabulary and phrases 2. The Czech Education System, Characteristics of Basic Education 3. Basic Education - Current Debates 4. Teacher Training & Teaching Practice 5. Educational areas, CLIL 6. Subject Cross-Overs 7. Classroom & Pupils 8. Home-School Relationship 9. Organising a Class Event 10.-11. Formal writing 12. Presentation skills 13. Closing discussion
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie)
|
Výstupy z učení
|
Studující si systematizují a prohloubí dosud nabyté znalosti angličtiny s důrazem na další rozvoj komunikačních dovedností. Témata lekcí se budu týkat různých aspektů práce učitele a činností školského zařízení. Cíle předmětu zahrnují mimo jiné zlepšování schopnosti prezentovat odborné téma v rámci studovaných předmětů v angličtině a komunikace se zahraničními kolegy a vzdělávacími institucemi.
Student bude schopný vést písemnou i ústní komunikaci o probraných odborných a všeobecných tématech.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni B1.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Test
Aktivní účast na výuce, prezentace na vybrané odborné téma dle aprobace studenta/studentky o délce 8 - 10 minut (volbu tématu je nutno předem konzultovat s garantem nebo vyučujícím předmětu). Úspěšné absolvování závěrečného písemného testu.
|
Doporučená literatura
|
-
BANKS, Tim. Writing for impact. Cambridge, 2012. ISBN 9781107603516.
-
BETÁKOVÁ, Lucie. Angličtina učitele angličtiny. Plzeň, 2010. ISBN 80-7238-550-X.
-
NPI. Metodický portál RVP.
-
POWELL, Mark. Dynamic presentations. Cambridge, 2010. ISBN 9780521150040.
-
VÚP. Framework Educational Programme for Basic Education.
-
Willingham, D.T. Proč žáci nemají rádi školu?. 2022.
|