Vyučující
|
-
Hessová Lenka, PhDr. Ph.D.
-
Klementová Kateřina, Mgr.
-
Faktorová Barbora, MSc.
-
Dvořák Petr, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Veškeré kompetence v rámci Anglického jazyka 2 budou rozšiřovány v rámci těchto jazykových struktur: Modal verbs - obligation, prohibition, ability, possibility Past simple, continuous, perfect Present and past states and habits Passive Modals of Deduction - might, can't, must Témata Phone language ED and ING adjectives Sport, Relationships, Cinema, The body
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
V hodinách praktického jazyka si studenti upevní používání základních gramatických struktur v konverzaci. Cílem je, aby studenti byli schopni pohotově reagovat na konverzační témata z běžného života a z profesního oboru, a aby při této příležitosti správně používali gramatiku obsaženou v doporučené učebnici.
Komunikační dovednosti (čtení, psaní, poslech,mluvení) na úrovni A2+ B1.
|
Předpoklady
|
Jazyková úroveň A2+ podle SERR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Esej, Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Konzultace a zkoušení probíhají v anglickém jazyce Aktivní účast na semináři Písemná práce
|
Doporučená literatura
|
-
ANDERSON, K., MACLEAN, J.,LYNCH, T. Study Speaking. CUP, 2005.
-
JONES, L. Working in English. CUP, 2002.
-
MURPHY, R. English Grammar in Use. CUP, 2004.
-
OXENDEN C., LATHAM KOENIG, Ch., SELIGSON, P. English File Fourth Edition Intermediate. Units ? 4-6.. OUP, 2019.
-
UR, P. Discussions that Work. Task-centred fluency practice.. CUP, 1991.
|