Vyučující
|
-
Kalová Jana, doc. RNDr. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah semináře: 1. Výhody a nevýhody klasických a moderních metod výuky 2. Plánování vyučovací hodiny v prostředí aktivní výuky 3. Individualizace, diferenciace výuky 4. Projektově orientovaná výuka 5. Převrácená třída 6. Skupinová práce 7. Learning Management?systém 8. Blended learning 9. Využití AI 10. Zkušenosti z?praxe, zkušenosti ze zahraničí
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je seznámení se s moderními metodami vzdělávání.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Student se musí aktivně zúčastnit seminářů. Vytvoří část obsahu integrovaného předmětu z oblasti přírodních věd a bude ji prezentovat některou z moderních metod. Studenti si vzájemně prezentace zhodnotí.
|
Doporučená literatura
|
-
J. Hattie: Prokazatelné učení ? maximalizace vlivu na proces učení, Edukační laboratoř, ISBN 978-80-908240-1-0, 2022.
-
Korthagen, F. A. J. (2011). Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů. Paido. ISBN 978-80-7315-221-5.
|