Vyučující
|
-
Kalová Jana, doc. RNDr. Ing. Ph.D.
-
Kneifl Roman, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Obsah cvičení: Student se během náslechových hodin seznamuje s prostředím střední školy a se základními principy výuky své specializace, dále v minimálně jedné výukové hodině se aktivně zapojuje do výuky v pozici asistenta vyučujícího. Odkaz na zadávací protokol: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=pF1fwwOa5kSL-ZKDNjT2p298usgBlYhIgGbJVVAoZJFUOTZLVzRaWEtSRkg4VkQ0OFlTMlA5SDdNVS4u
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Exkurze, Individuální konzultace s vyučujícím
|
Výstupy z učení
|
Student se seznamuje s prostředím střední školy, se základními principy výuky své specializace. Informace lze nalézt zde: https://www.prf.jcu.cz/cz/studium/ucitelstvi-pro-ss/pedagogicke-praxe/asistentska-praxe
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Student se seznamuje s prostředím střední školy, se základními principy výuky své specializace. Odkaz na zadávací protokol: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=pF1fwwOa5kSL-ZKDNjT2p298usgBlYhIgGbJVVAoZJFURVVEMDhZVDFRRTdZMkhZS0MzWEdFS1M3Mi4u Informace lze nalézt zde: https://www.prf.jcu.cz/cz/studium/ucitelstvi-pro-ss/pedagogicke-praxe/souvisla-pedagogicka-praxe Ve STAGu najdete vygenerovaný kód pro pojištění. Pojištění prosím uhraďte, jiné nebude akceptováno.
|
Doporučená literatura
|
-
CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Vyd. 5. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-650-6..
-
JEDLIČKA, R., KOŤA, J., SLAVÍK, J. Pedagogická psychologie pro učitele: psychologie ve výchově.
-
PETTY, G. Moderní vyučování. 6., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4..
|