Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Seminář poskytuje platformu pro povinné prezentace studentů bakalářského a magisterského stupně, na kterých mají možnost prezentovat dílčí výsledky své experimentální práce, případně obecnějšího přehledu problematiky. Zpětnou vazbu poskytují členové katedry, případně další hosté. Součástí seminářů je diskuse k přednesené problematice.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie), Skupinová výuka
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem semináře je poskytnout studentům dostatečný prostor pro cvičení v individuálních veřejných vystoupeních na odborné téma, o své vlastní vědecké práci nebo širším vědeckém problému. Jde o situaci, obdobnou té, ve které studenti budou jako přednášející na vědeckých konferencích a symposiích. Současně budou studenti mít možnost vidět obdobná vystoupení zkušených vědeckých pracovníků - členů katedry i hostů.
Seminář si klade za cíl zlepšit dovednosti prezentovat výsledky vědecké práce studentů bakalářského a magisterského stupně. Při hodnocení se klade důraz na jazykovou, grafickou i obsahovou stránku prezentace.
|
Předpoklady
|
Předmět uvádí do problematiky vědecké prezentace, nepředpokládá specifické vstupní znalosti.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta
Základním předpokladem pro udělení zápočtu je aktivní účast na semináře, tzn. vlastní prezentace. Každá prezentace je podrobena konstruktivnímu hodnocení jak ostatních prezentujících studentů, tak i přítomných 'seniorních' členů katedry
|
Doporučená literatura
|
-
Jelikož se jedná o seminář, obecná doporučená literatura není..
|