Vyučující
|
-
Kos Petr, Mgr. Ph.D.
-
Czaban Natalie Jane, M.A.
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Studenti napíší tři verze (drafts) jednoho argumentačního článku na vlastní téma. Klademe důraz na aktivity předcházející samotnému psaní, diskutujeme texty v hodinách, píšeme peer-reviews a procvičujeme větné struktury. Čtení materiálů a samotné psaní probíhá v rámci domácí přípravy a tak většinu času v kurzu strávíme diskuzí nad problematikou psaní a diskuzí nad texty studentů. Veskeré materiály a opory jsou k dispozici online v systému MOODLE.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Zvýšení jazykových kompetencí a komunikačních dovedností studentů.
Kurz má tři cíle: pomoci studentům překonat strach ze psaní, pomoci studentům efektivně šířit své názory, a procvičovat složité větné struktury pro psaní v akademickém prostředí.
|
Předpoklady
|
Vstupní požadavky/úroveň studentů dle CEFR : B2 - C1 Předpokladem je úspěšné zvládnutí bakalářské závěrečné zkoušky z angličtiny. Pokud si jste zkoušku neskládali, využijte test DIALANG nebo "CEFR self assessment grid" na našich webových stránkách.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Získání zápočtu: Pravidelná účast (3 povolené absence) Aktivní práce na hodinách Splnění všech úkolů Odevzdání závěrečné verze textu
|
Doporučená literatura
|
-
Oshima, A. & Hogue,A. Writing Academic English.. New York,, 2005.
|