Vyučující
|
-
Czaban Natalie Jane, M.A.
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Obsah kurzu: Kurz je zaměřen na procvičování jazykových dovedností pro akademické a pracovní prostředí s důrazem na mluvený jazyk. Důležitou součástí kurzu je rozvoj debatních a argumentačních dovedností, jasného vyjadřování a schopnosti reagovat v dialogu. Kurz je vhodný pro studenty, kteří se připravují k magisterské ústní zkoušce, a také pro ty, kteří se chtějí obecně zdokonalit v akademickém projevu. Kurz zahrnuje skupinovou i individuální práci. Studenti jsou povinni reflektovat každou debatu, a to jak v hodině, tak v písemné formě poté.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Zvýšení jazykových kompetencí a komunikačních dovedností studentů.
Materiály k výuce jsou dostupné na Moodle.
|
Předpoklady
|
Studenti se zájmem o účast v tomto kurzu by měli mít počáteční úroveň B1. Pokud si nejste jisti, využijte rozřazovací test nebo "CEFR self assessment grid" na našich webových stránkách.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Hodnocení: - Pravidelná účast v kurzu - Příprava a účast na minimálním počtu debat (stanoví vyučující na začátku každého semestru) - Zápočet - ústní zkouška formou párové debaty
|
Doporučená literatura
|
-
Edward de Chazal, Sam McCarter, Louis Rogers, Julie Moore. Oxfor EAP series. OUP. 2013.
-
Karolina Jekielek.101 Debate Activities: Teaching Speaking Skills. CreateSpace Independent Publishing Platform (November 13, 2015), ISBN-10: 1517099609.
|