Vyučující
|
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Obsah cvičení: Kurz vychází z principu projektové výuky. Celý semestr studenti pracují na projektu - založení firmy a hledají nejvhodnější podmínky pro její vznik z různých hledisek. V rámci kurzu se rozvíjí ve všech jazykových dovednostech, ale také v tzv. soft skills - tedy spolupráci v týmu nebo time-management. Všechny materiály jsou dostupné v online v systému Moodle.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie), Projektová výuka
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Zvýšení a procvičování komunikačních a sociálních dovedností pro pracovní prostředí. Studenti si procvičí své komunikační, argumentační a sociální dovednosti v autentickém pracovním prostředí.
Kurz se skládá z několika modelových jednání, jejichž cílem je najít lokaci pro společný podnik dvou obchodních firem. Během prvního týdne je studentům přidělena jedna obchodní společnost. V rámci této firmy se studenti rozdělí do 4 projektových týmů podle geografických oblastí a tyto týmy pak hledají vhodnou lokaci pro společný podnik. Všichni studenti si postupně vyzkoušejí roli předsedajícího schůze i roli zapisovatele. Předsedající schůze je zodpovědný za přípravu agendy a průběh schůze. Studenti procvičují jazyk v praxi.
|
Předpoklady
|
Úroveň B1 dle Společného everopského referenčního rámce a výše Kurz se může konat pouze pokud se jej zůčastní kinimálně 8 studentů.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Průběžné hodnocení
Získání zápočtu: Pravidelná účast (3 povolené absence) Splnění hodnocených součástí kurzu Aktivní práce na hodinách
|
Doporučená literatura
|
-
Scott Wurdinger. The Power of Project-Based Learning. Rl; Reprint edition (July 18, 2016) ISBN-10: 1475827652..
|