Vyučující
|
-
Marek Ivan, PhDr.
-
Žaloudek David, Mgr.
-
Steer Christopher, B.A.
-
Erbenová Jitka, Mgr.
-
Kortusová Kateřina, Mgr.
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
-
Zinoni Laura Adriana, M.A.
|
Obsah předmětu
|
Veškeré materiály a opory jsou k dispozici on-line v systému Moodle.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, E-learning
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Zvýšení jazykových kompetencí a komunikačních dovedností studentů.
Prostřednictvím individuálního přístupu studenti rozvíjí jazykové a studijní dovednosti podle vlastních potřeb.
|
Předpoklady
|
CEFR B1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Rozbor portfolia studenta, Sebereflexe, Průběžné hodnocení
Účast - skupinová výuka 1., 2. a 13. týden Účast na zájmové skupinové práci - minimálně dvě skupiny, dohodnuto na začátku kurzu Individuální konzultace 3x15 min Vytvoření individuálního studijního plánu po dohodě s učitelem. Studijní deník a portfolio
|
Doporučená literatura
|
-
Anna Uhl Chamot, National Capital Language Center Georgetown University, George Washington University Center for Applied Linguistics.
-
Developing Autonomy in Language Learners.
-
From Here to Autonomy.
-
Leena Karlsson, Felicity Kjisik & Joan Nordlund, Yliopistopaino, Helsinki University Press,1997.
|