Vyučující
|
-
Zinoni Laura Adriana, M.A.
-
Czaban Natalie Jane, M.A.
-
Pavlínová Klára, Mgr.
-
Kovářová Zuzana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Týdenní semináře se zaměří na 17 cílů udržitelného rozvoje OSN a budou se zabývat globálními problémy s cílem podnítit diskusi a podniknout kroky, které přispějí k udržitelnému světu. Důraz bude kladen na poznávání stávajících postupů udržitelnosti v globálním i místním kontextu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projektová výuka
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kurz zahrnuje projektovou výuku s mnoha příležitostmi k procvičení všech dovedností v angličtině (čtení, poslech, mluvení a psaní). Studenti se naučí užitečné fráze pro každodenní komunikaci a získají sebedůvěru v komunikaci v angličtině.
Veškeré materiály a opory jsou k dispozici on-line v systému Moodle.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni B1 a vyšší
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Pravidelná docházka (maximálně tři absence) Aktivní účast na aktivitách kurzu Dokončení projektu
|
Doporučená literatura
|
-
Action on Global Citizenship. (Teacher Toolkit) by Global Action Plan, 2021.
-
Singleton, J. Head, Heart and hands model of transformative learning: Place as a context for Changing sustainability values', Journal of Sustainability Education. Vol. 9. 2015.
|