1) Reference, ukazatele a reference na funkce, chytré ukazatele, move sémantika, RAII. 2) Třídy, dědičnost a spřátelenost, polymorfismus v C++, přetěžování třídních operátorů, PIMPL idiom. 3) Streamy v C++, přístup k souborům pomocí streamů, serializace objektů. 4) Šablony funkcí a tříd, iterátory, funktory, meta programování, traity. 5) Pokročilé konstrukce v C++, lambda funkce, variadické šablony a funkce, specializace šablon, dedukce autotypů. 6) STL - kontejnery, iterátory, páry, použití emplace sémantiky. 7) STL - algortimy, druhy a použití včetně možnosti paralelizace. 8) Modulárnost programu v C++, hlavičkové soubory, prostory jmen, dynamická typová kontrola, vlastní datové typy, politiky, aserce. 9) Paralelního programování v C++, vlákna, synchronizace běhu paralelních programů. 10) Použití externích knihoven v programech C++, inicializace, volání, import funkcí. 11) Komunikace prostřednictvím sítě - BSD sockety, TCP kanál, zasílání zpráv. 12) GUI - úvod, vlastnosti a události v C++, QT knihovna.
|
-
Halterman, Richard L. Fundamentals of Programming C++, 1. vydání. Southern Adventist Uni-versity. 2019..
-
Miroslav Virius. Programování v C++ od základů k profesionálnímu použití. 2018. ISBN 978-80-271-0502.
-
Quinn, Rian. Hands-On System Programming with C++: Build Performant and Con-current Unix and Linux Systems with C++17. 1. vydání., 2018, Packt Pu-blishing. 522. ISBN 978-1789137880.
-
Stephen Prata. Mistrovství v C++. 2014. ISBN 978-80-271-0502.
|