Vyučující
|
-
Prokýšek Miloš, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vývoj SW - metody - nástroje - týmový vývoj 2. Návrh aplikací - analýza, design 3. Implementace - vybrané prostředky C# - best practices 4. Testování - unit testing - integrační testování 5. Dokumentace - zásady - tvorba - nástroje
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Praktická výuka
|
Výstupy z učení
|
Hlavní náplní tohoto týdenního kurzu je seznámit studenty s tvorbou aplikací v C# v praxi. Vstupním předpokladem jsou znalosti na úrovni kurzu Objektové programování II. Studenti se blíže seznámí s vybranými prostředky jazyka a jejich správným použitím v praxi, dále pak s osvědčenými praktikami pro návrh aplikace, psaní programového kódu, sdílení kódu, testování a psaní programátorské dokumentace. Studenti budou rozděleni do týmů, každý tým dle zadání společně vytvoří netriviální aplikaci, kterou na konci kurzu odevzdá. Podmínkou zápočtu je úspěšné vytvoření zadané aplikace a aktivní účast v týmu.
Studenti si osvojí praktické návyky tvorby software, aby pochopili cyklus vývoje software od jeho návrhu, týmové práce vývoje software, testování, odstraňování chyb a nasazení software.
|
Předpoklady
|
Předpokládá se znalost jazyka Java/C# na pokročilé úrovni.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Kombinovaná zkouška
Vypracování projektu, který při obhajobě získá minimálně 50% možných bodů.
|
Doporučená literatura
|
-
Jon Skeet. C# in Depth, Manning Publications, 2019, ISBN 9781617294532. ISBN 978-1-4302-4024-2.
|