Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Studenti budou pracovat ve skupinách - vývojových týmech. Jednotlivým týmům bude na počátku zadán problém, budou konzultovat jeho řešení a na závěr předloží ("nasadí") své řešení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Individuální konzultace s vyučujícím, Praktická výuka
- Účast na výuce
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kurz je určen pro studenty, kteří úspěšně absolvovali kurzy programovacích jazyků C a C#. Jeho cílem je, aby si studenti osvojili praktické návyky tvorby software, aby pochopili cyklus vývoje software od jeho návrhu, týmové práce vývoje software, testování, odstraňování chyb a nasazení software.
Získání znalostí o programovacím jazyce C# a získání praxe v programování.
|
Předpoklady
|
Základní znalosti programování, databází, síťové komunikace a algoritmy.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Průběžné hodnocení
Docházka min. na 80 %, plnění průběžných programovacích cvičení.
|
Doporučená literatura
|
-
Jon Skeet. C# in Depth, 4E. Manning Publications, 2019. ISBN 9781617294532.
-
Pavel Bory. C# bez předchozích znalostí. Computer Press, 2016. ISBN 978-80-251-4686-6.
|