| Název předmětu | Didaktika programování II |
|---|---|
| Kód předmětu | UAI/CV639 |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Četnost výuky | V akademických rocích začínajících sudým letopočtem (např. 2016/2017), jen v letním semestru. |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 6 |
| Vyučovací jazyk | čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Po obsahové stránce se předmět zabývá především analýzou a návrhem využití následujících vývojových prostředí ve výuce programování na střední škole. 1. Karel The Robot 2. Alice 3. Logo, Imagine Logo 4. BlueJ 5. Greenfoot 6. Scratch 7. Squeak
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Praktická výuka
|
| Výstupy z učení |
|
Cílem předmětu Didaktika programování II je především seznámit studenty učitelství informatiky s problematikou výuky programování na středních školách. Předmět integruje poznatky z obecné didaktiky a z kurzů programování a seznamuje studenty s didaktickými problémy spojenými s výukou programování a ukazuje možná řešení těchto problémů.
Po absolvování kurzu bude student seznámen s různými možnostmi, jak učit programování na středních školách. Bude schopen navrhnout zajímavé projekty pro výuku programování. |
| Předpoklady |
|
Absolvování předmětu UAI/CV638 Didaktika programování I
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Ústní zkouška, Seminární práce
Aktivní účast na seminářích. Zpracování a obhajoba samostatného projektu. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|