Vyučující
|
-
Kaščáková Barbora, Mgr. Ph.D.
-
Štěrba Ján, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Práce v laboratoři a pod vedením školitele.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Každý student prezentuje pokrok ve své magisterské práci alespoň jednou na semináři před širokým publikem. Cílem je, aby student získal zpětnou vazbu na od svých kolegů a vyučujících a naučil se prezentovat vědeckou práci.
Students analyze, discuss, and evaluate the presented information by other students (k4, k5) and present their own presentation on their theses in which they apply the gained knowledge (k3, k6). Students will learn how to present the results of their work in front of a wide audience (k3). During the discussion they will gain experience with opposing opinions on their presented results and learn to defend their results (k4, k5, k6).
|
Předpoklady
|
Studenti využívají znalosti a kompetence, které získali ve svém předchozím studiu a při prácí pod vedením svého školitele v laboratoři.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor kvalifikační práce
Studenti musejí pracovat na své diplomové práci, prezentovat pokroky na tomto semináři a aktivně se účastnit všech seminářů. Účast je povinná.
|
Doporučená literatura
|
-
Will be defined by the supervisor.
|