Název předmětu | Fyzikální chemie pro učitele |
---|---|
Kód předmětu | UCH/949 |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Četnost výuky | V každém akademickém roce, jen v letním semestru. |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Důraz bude kromě prohloubení znalostí včetně dovedností spočítat příklady kladen na uplatnění fyzikální chemie v každodenním životě (převážně ve formě studentských referátů), jako je vaření, praní, meteorologie aj. , vysvětlení principů činnosti přístrojů a zařízení, které využívají fyzikálně-chemických principů, a j.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je zopakovat a prohloubit si znalosti získané v předešlém kurzu obecné a fyzikální chemie v oblastech termodynamiky, kinetiky a elektrochemie a kvantové mechaniky.
Porozumění principů fyzikální chemie a jejich aplikace v běžném životě |
Předpoklady |
Základní znalosti z fyziální chemie - povinné absolvování kurzu Obecné a fyzikální chemie
UCH/CV104 ----- nebo ----- UCH/104 |
Hodnoticí metody a kritéria |
Ústní zkouška
Vypracování referátů na zadané téma z běžné praxe. Úspěšné složení ústní zkoušky min z 50%. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|