Název předmětu | Reflections on Leisure |
---|---|
Kód předmětu | KPD/KREFL |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | angličtina |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | nespecifikováno |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Diskuse nad vybranými texty z oblasti Leisure Studies (každoročně aktualizováno), např. 1. Choice and Experiential Definitions of Leisure, LSA Newsletter No. 63, November 2002. 2. Boredom in Free Time, LSA Newsletter No. 64, March 2003. 3. Leisure and Citizen Participation: A Salutary Reciprocity, LSA Newsletter No. 65, July 2003. 4. The Importance of Concepts in Leisure Studies, LSA Newsletter No. 71, July 2005. 5. Non-Western Leisure: How to Study It, LSA Newsletter No. 72, November 2005. 6. Contemplation as Leisure and Non-Leisure, LSA Newsletter No 73, March 2006. 7. The Serious Leisure Perspective, LSA Newsletter No. 75, November 2006. 8. Social Networks in Leisure-From Meso to Macro Structure, LSA Newsletter No. 82, March 2009. 9. Addiction to Leisure Activities: Is It Possible?, LSA Newsletter, No. 86, July 2010. 10. Flow in Serious Leisure: Nature and Prevalence, LSA Newsletter, No. 87, November 2010. 11. Personal Memoirs, Project-Based Leisure and Therapeutic Recreation for Seniors, LSA Newsletter, No. 88, March 2011. 12. Leisure Choice, Facilitation and Constraint, LSA Newsletter, No. 88, July 2011. 13. Leisure and Happiness, LSA Newsletter, No. 89, November 2011. 14. Self-Directed Learning as a Foundation for Complex Leisure, LSA Newsletter, No. 90, March 2012. Diskutován bude zejména smysl textu, nicméně ? bude-li to třeba ? také s ohledem na stránku gramatickou a lexikální (terminologickou).
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Práce s textem (učebnicí, knihou) |
Výstupy z učení |
Studenti se seznámí s vybranými oborovými tématy (pedagogika volného času, leisure studies) a související terminologií, zdokonalí se v dovednosti aktivně používat anglický jazyk v diskusi odborného textu.
porozumění cizojazyčnému odbornému textu, schopnosti a dovednosti rozvíjené písemným projevem v cizím jazyce, prohloubení schopnosti reflexe vybraných aspektů volnočasové problematiky |
Předpoklady |
středně pokročilá znalost angličtiny
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Esej
V prezenční formě studia aktivní účast na semináři, samostatná domácí příprava (práce s textem) a pedagogické výstupy. V kombinované formě 1. splnění 3 zadaných úkolů/pracovních listů 2. vypracování 1 eseje (min. 3 normostrany) nebo vlastního pracovního listu k libovolnému odbornému textu/video/audiu. Lze vybírat z opor či dle vlastního výběru. Studenti KS si po dohodě s vyučujícím zvolí, zda budou docházet na rozvrhované konzultace, nebo odevzdají písemnou práci. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|