Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Lidské tělo, zdravotnické profese, pracovní pohovor, nemocniční oddělení, prostorová orientace, nemocniční příjem, anamnéza, pohotovost, první pomoc, šok
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie), Blended learning
|
Výstupy z učení
|
Výuka odborného jazyka je zaměřena na osvojení základní odborné slovní zásoby z oblasti zdravotní a sociální.
Student rozumí základní terminologii studovaného předmětu a je schopen pracovat s literaturou. Důraz je kladen na získání aktivních jazykových znalostí a dovedností, které tvoří předpoklad pro komunikaci v cizím jazyce nezbytnou pro výměnné studijní pobyty, dále na rozvoj dovedností potřebných pro porozumění odborným zdravotním textům nebo přednáškám na zdravotních konferencích.
|
Předpoklady
|
Vstupní znalost jazyka na úrovni B1 podle Evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Test
Zápočtový test.
|
Doporučená literatura
|
-
Grice, T. Nursing, OUP 2007. Oxford, 2007.
-
Murphy, R. English Grammar in Use. CUP, 2001.
|