Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Pain - types and intensity 2. Dealing with pain, 3. Pain of inner organs, 4. Signs and Symptoms 5. Shock 6. Accidents 7. Food - nutrients 8. Grammwr review 9. Dieting 10. Obesity, diabetes 11. Eating disorders 12. Hygiene 13.Nosocomial Infections 14. Medication 15. Blood 16. Blood Groups 18. Grammer review. Presentation
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie), Blended learning
|
Výstupy z učení
|
" Prohloubit si znalost anglického jazyka. " Vytvořit si základní slovní zásobu z anglické odborné terminologie. " Naučit se správné výslovnosti. " Orientovat se v odborném zdravotnickém projevu. " Rozvinout logické myšlení, přesné vyjadřování, jazykový cit.
" Student/tka rozumí základní terminologii a je schopen/na pracovat s odborným jazykem. Důraz je kladen na získání aktivních jazykových znalostí a dovedností, které tvoří předpoklad pro komunikaci v cizím jazyce nezbytnou pro výměnné studijní pobyty, dále na rozvoj dovedností potřebných pro porozumění odborným zdravotním textům nebo přednáškám na zdravotních konferencích.
|
Předpoklady
|
Prerekvizity Anglický jazyk II.: Anglický jazyk I.
UHP/CAJZ1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta, Test
písemná, ústní
|
Doporučená literatura
|
-
Grice, T. Nursing, OUP 2007. Oxford, 2007.
-
Murphy, R. English Grammar in Use. CUP, 2001.
|