Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1.-2. History of Physiotherapy 3.-4. Ethics in Physiotherapy Practice 5.-6. The Physiotherapy Process 7.-8. Basic Needs of the Client 9.-10. Assisiting with Activity and Rest 11.-12. Procedures for Special Situations 13.-14. Care about the Client in the Hospital 15.-16. Care about the Client in the Spa 17.-18. Surgical Nursing Care 19.-20. Physiotherapy Care about a Child 21.-22. Physiotherapy Care about a Woman 23.-24. Gerontological Physiotherapy 25.-26. Mental Health Physiotherapy 27.-28. Communication with the Client
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie), Blended learning
|
Výstupy z učení
|
" prohloubit si znalost anglického jazyka; " vytvořit si základní slovní zásobu z anglické odborné terminologie; " naučit se správné výslovnosti; " orientovat se v odborném zdravotnickém projevu; " rozvinout logické myšlení, přesné vyjadřování, jazykový cit;
" student je schopen komunikovat v odborném zdravotnickém projevu " student má základní znalosti odborné terminologie v cizím jazyce
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
UHP/FAJZ1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta, Test
Aktivní účast na seminářích, splnění požadavků pro získání zápočtu (cvičná prezentace, zápočtový test 70 %), ústní zkouška (prezentace na odborné téma)
|
Doporučená literatura
|
-
ŘEŠETKA, M. Anglicko-český a česko-anglický slovník. Olomouc: FIN publishing, 2002.
-
AUSTIN, D., CROSFIELD, T. English for Nurses. Longman, 1992.
-
Bláha, J. English for health and Social Studies. České Budějovice: ZSF JU, 2001.
-
GLENDINNING, E., HOLNSTRÖM, B. English in Medicine. Cambridge University Press, 1996.
-
GOGELOVÁ, H. Angličtina pro fyzioterapeuty. Praha: Grada, 2011.
-
STURGEON, B. Check-Up. English Through Medical Readings. Torino, 1992.
|