Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Pain - types and intensity 2. Dealing with pain 3. Pain of inner organs 4. Signs and Symptoms 5. Shock 6. Accidents 7. Food - nutrients 8. Grammar review 9. Dieting 10. Obesity, diabetes 11. Eating disorders 12. Hygiene 13. Nosocomial Infections 14. Medication 15. Blood 16. Blood Groups 17. Alternative Treatment 18. Alternative Labours 19. Grammar review 20. Presentation
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie), Blended learning
|
Výstupy z učení
|
" Prohloubit si znalost anglického jazyka. " Vytvořit si základní slovní zásobu z anglické odborné terminologie. " Naučit se správné výslovnosti. " Orientovat se v odborném zdravotnickém projevu. " Rozvinout logické myšlení, přesné vyjadřování, jazykový cit.
" Student/tka rozumí základní terminologii a je schopen/na pracovat s odborným jazykem. Důraz je kladen na získání aktivních jazykových znalostí a dovedností, které tvoří předpoklad pro komunikaci v cizím jazyce nezbytnou pro výměnné studijní pobyty, dále na rozvoj dovedností potřebných pro porozumění odborným zdravotním textům nebo přednáškám na zdravotních konferencích.
|
Předpoklady
|
Splnění vstupního testu s výsledkem minimálně 70 % a tak prokázat znalost na úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
UHP/KAJZ1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Kombinovaná zkouška
Písemka, ústní zkouška.
|
Doporučená literatura
|
-
Grice, T. Nursing, OUP 2007. Oxford, 2007.
-
Murphy, R. English Grammar in Use. CUP, 2001.
|