| Název předmětu | Marketing a marketingová komunikace |
|---|---|
| Kód předmětu | UHP/LMARK |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Semináře: 1. Pojetí marketingu a jeho východiska 2. Služby a jejich specifika 3. Marketingový informační systém 4. Marketingová politika organizací poskytující služby 5. Marketingové plánování 6. Marketingový mix 7. Rozpočet 8. Realizace a kontrola plnění marketingových strategií 9. Aktuální problémy služeb z pohledu marketingu 10. Model osmi dimenzí excelence
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Výstupy z učení |
|
Anotace: Předmět zahrnuje nejnovější poznatky z oblasti marketingu. Obsahem jsou aktuální poznatky současné teorie uplatňované při marketingovém průzkumu, tvorbě marketingového plánu a strategie s akcentem na jejich aplikaci v organizacích služeb. Cíle: - Osvojení si marketingového myšlení s tvůrčí aplikací v oblasti zdravotních a sociálních služeb. - Naučit studenty jak aplikovat získané poznatky a vědomosti v reálné praxi.
Student zná a chápe: - Podstatu marketingu a jeho význam v organizacích služeb. - Obsah základních marketingových činností a jejich funkci. Student dokáže, je schopen, umí: - Orientovat se v problematice marketingu (v rozsahu vymezeném obsahem předmětu) a vysvětlit význam a funkci základních činností marketingu. - Aplikovat získané poznatky a vědomosti v reálné praxi. |
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Kolokvium
Aktivní zapojení studenta do výuky a úspěšné obhájení závěrečných týmových prací (vypracování konkrétního podnikatelského záměru). |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|