Název předmětu | Marketing zdravotních a sociálních služeb |
---|---|
Kód předmětu | UHP/LMZSS |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Semináře: 1.- 2. Povaha marketingu služeb a marketingových vztahů ve službách 3.- 4. Segmentace trhu zdravotních a sociálních služeb 5.- 6. Marketingový průzkum trhu 7.- 8. Rozšířený marketingový mix v oblasti zdravotních a sociálních služeb 9. - 10. Model 6C 11.- 12. Tvorba cen, cenová strategie 13. - 14. Řízení kvality služeb 15. - 16. Marketingová komunikace ve službách 17. - 18. Specifika marketingu v neziskových organizacích 19.- 20. Marketing obcí 21. - 22 .Marketingový plán ve zdravotních a sociálních službách, orientace na zákazníka 23. - 24. Vypracování marketingového plánu studenty dle zadání 25. - 26. Vypracování marketingového plánu studenty dle zadání 27. - 28. Prezentace a zhodnocení seminární práce
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je rozšířit znalosti a praktické dovednosti studentů o specifikace marketingu ve zdravotních a sociálních službách. Součástí výuky jsou praktické aplikace marketingových nástrojů a získaných informací v oblasti marketingových aktivit v oblasti zdravotních a sociálních služeb.
Student po absolvování předmětu rozumí pojmům vážícím se k marketingu zdravotních a sociálních služeb. Dále je student schopen využít marketingové nástroje a další získané informace v oblasti marketingových aktivit ve zdravotních a sociálních službách. |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
Zápočet: Seminární práce Zkouška: Ústní zkouška |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|