Předmět: Marketing zdravotních a sociálních služeb

» Seznam fakult » FZS » UHP
Název předmětu Marketing zdravotních a sociálních služeb
Kód předmětu UHP/LMZSS
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Prokešová Radka, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Semináře: 1.- 2. Povaha marketingu služeb a marketingových vztahů ve službách 3.- 4. Segmentace trhu zdravotních a sociálních služeb 5.- 6. Marketingový průzkum trhu 7.- 8. Rozšířený marketingový mix v oblasti zdravotních a sociálních služeb 9. - 10. Model 6C 11.- 12. Tvorba cen, cenová strategie 13. - 14. Řízení kvality služeb 15. - 16. Marketingová komunikace ve službách 17. - 18. Specifika marketingu v neziskových organizacích 19.- 20. Marketing obcí 21. - 22 .Marketingový plán ve zdravotních a sociálních službách, orientace na zákazníka 23. - 24. Vypracování marketingového plánu studenty dle zadání 25. - 26. Vypracování marketingového plánu studenty dle zadání 27. - 28. Prezentace a zhodnocení seminární práce

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je rozšířit znalosti a praktické dovednosti studentů o specifikace marketingu ve zdravotních a sociálních službách. Součástí výuky jsou praktické aplikace marketingových nástrojů a získaných informací v oblasti marketingových aktivit v oblasti zdravotních a sociálních služeb.
Student po absolvování předmětu rozumí pojmům vážícím se k marketingu zdravotních a sociálních služeb. Dále je student schopen využít marketingové nástroje a další získané informace v oblasti marketingových aktivit ve zdravotních a sociálních službách.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Zápočet: Seminární práce Zkouška: Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane,; Juppa, Tomáš; Machek, Martin. Marketing management. Čtrnácté vydání. Praha : Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • Kozel, Roman; Mynářová, Lenka; Svobodová, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. První vydání. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
  • Machková, Hana. Mezinárodní marketing. 4. vydání. Praha : Grada Publishing, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9.
  • MCDONALD, M., WILSON, H. Marketingový plán. Příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8.
  • Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr