Vyučující
|
-
Ptáčníková Vlastimila, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahové zaměření: Cvičení ? 1. ZS 1.-2. Vstupní test 3.-4. Die Arbeitsfelder der Pflege 5.-6. Die Arbeitsfelder der Pflege 7.-8. Der menschliche Körper ? Gesamtbeschreibung 9.-10. Das Verdauungssystem 11.-12. Das Verdauungssystem 13.-14. Das Gehirn 15.-16. Das Nervensystem 17.-18. Die Drüsen 19.-20. Die Hormone 21.-22. Die Knochen 23.-24. Die Gelenke 25.-26. Das Blut 27.-28. Das Auge
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Práce s multimediálními zdroji (texty, internet, IT technologie)
|
Výstupy z učení
|
Cíle: - prohloubit si znalost německého jazyka; - vytvořit si základní slovní zásobu z německé odborné terminologie; - orientovat se v odborném zdravotnickém projevu; - rozvinout logické myšlení, přesné vyjadřování, jazykový cit; Výuka je zaměřena na osvojení odborné slovní zásoby vztahující se ke studovanému oboru a na nácvik profesní komunikace. Po ukončení studia předmětu bude student schopen pracovat s německy psanou literaturou svého oboru, tj. vyhledávat v ní odborné informace, zvládat komunikační situace, se kterými se bude setkávat během studia i v budoucí profesi, a prezentovat své odborné znalosti.
- student je schopen komunikovat v odborném zdravotnickém projevu - student má základní znalosti odborné terminologie v cizím jazyce
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
zápočat - kombinovaná forma
|
Doporučená literatura
|
-
Kurz blended-learning IMED-KOMM-EU.
-
Dusilová, D. Sprechen Sie Deutsch? 1. Praha, 2002. ISBN 80-86195-17-1.
-
Jarmužek, E. et. al. Kommunikation in sozialen und medizinischen Berufen. .
|