Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. seznámení vedoucího s požadavky na studenta 2. rešerše k zadanému tématu, studium literatury 3. osnova bakalářské práce 4. teoretická část bakalářské práce 5. návrh metodiky, příprava pilotní studie
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
" Student úspěšně zvládá zpracování teoretické části práce na základě prostudování aktuální informačních zdrojů. " Student je schopný navrhnout optimální metodiku zpracování empirické části práce. " Student úspěšně zvládá zpracování empirické části práce. " Student úspěšně analyzuje výsledky své práce.
" Student/ka pracuje s členěním bakalářské práce, se stylistikou práce a textem bakalářské práce. " Student/ka používá citační normu ISO 690. " Student/ka analyzuje poznatky, ke kterým dospěl/a během zpracování práce. " Student/ka diseminuje výsledky své práce.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
5 povinných konzultací s vedoucím bakalářské práce, plnění úkolů stanovených vedoucím práce ve stanoveném termínu, aktivní vyhledávání informačních zdrojů studenem, aktivita studenta při konzultacích. Diskuse a hodnocení předložení výsledků v jednotlivých konzultacích.
|
Doporučená literatura
|
-
Disman, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 978-80-246-0139-7.
-
Hendl, J. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0219-6.
-
Švaříček, R., Šeďová, K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
|