nespecifikováno
Písemný test (80% podíl na výsledné známce), společná prezentace pracovní skupiny (20% podíl na výsledné známce). Studenti mají povinnost mít minimálně 90% účast na seminářích. V případě, že zmeškají více hodin, tak si musejí každou zmeškanou hodinu navíc nahradit sepsáním eseje o jedné straně A4 (30 řádků, 60 úhozů). Tedy pokud zmeškají například tři dvouhodinové semináře nad tolerovaný limit 90% účasti, musejí sepsat esej o šesti stranách.
|
-
BOHATÁ, Kateřina, Klára GRAMPPOVÁ JANEČKOVÁ a Jindřiška KOTRLOVÁ. Proměny krizové intervence: fenomén dlouhodobě opakovaně volajících v TKI.
-
ČERMÁK, I., KOHOUTEK, T. (Eds.). Psychologie katastrofické události.
-
KARUTZ, H., JUEN, B., KRATZER, D., WARGER, R. Kinder in Krisen und Katastrophen Spezielle Aspekte psychosozialer Notfallversorgung: Ein Handbuch für KriseninterventionsmitarbeiterInnen und psychosoziale Fachkräfte.
-
KLIMENTOVÁ, Eva et al. Sociální práce a krizová intervence.
-
KOLEKTIV AUTORŮ. Katalogový soubor typové činnosti STČ ? 02/IZS - Typová činnost složek IZS při společném zásahu při demonstrování úmyslu sebevraždy.
-
KOLEKTIV AUTORŮ. Katalogový soubor typové činnosti STČ ? 12/IZS - Typová činnost složek IZS při společném zásahu při poskytování psychosociální pomoci.
-
KOLEKTIV AUTORŮ. Standardy psychosociální krizové pomoci a spolupráce zaměřené na průběh a výsledek.
-
LANG, U. Resilienz: Ressourcen stärken, psychisches Wohlbefinden steigern.
-
LEIPOLD, B. Reslilienz im Erwachsenalter.
-
NIKENDEI, A. Psychosoziale Notfallversorgung.
-
SONNECK, G., KAPUSTA, N., TOMANDL, G., VORACEK, M. Krisenintervention und Suizidverhütung.
-
STROEBE, M., S., HANSSON, R., O., SCHUT, H., STROEBE, W. Handbook of Bereavement Research and Practice: Advances in Theory and Intervention.
-
ŠPATENKOVÁ, Naděžda a kol. Krize a krizová intervence.
-
VODÁČKOVÁ, Daniela a kol. Krizová intervence.
|