Název předmětu | SZZ Management a marketing |
---|---|
Kód předmětu | KŘE/BZMME |
Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 0 |
Vyučovací jazyk | čeština, angličtina |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Podstata managementu 2. Plánování 3. Strategické řízení 4. Organizování 5. Vedení lidí a řízení lidských zdrojů 6. Motivace 7. Rozhodování 8. Manažerská komunikace 9. Podniková kultura 10. Kontrolování 11. Marketingový a manažerský informační systém 12. Podstata marketingu 13. Proces marketingového řízení 14. Marketingový výzkum 15. Segmentace trhu 16. Trhy spotřebitelů a organizací 17. Konkurence 18. Produkt 19. Cena produktu 20. Distribuce (místo) produktu 21. Promotion (propagace) produktu 22. Mezinárodní marketing 23. Podnik a podnikání 24. Založení podniku 25. Majetková a kapitálová výstavba podniku 26. Výnosy, náklady, výsledek hospodaření 27. Ceny 28. Zásobování 29. Výrobní činnost podniku 30. Investiční činnost podniku 31. Sanace, zánik a převzetí podniku Úplná verze okruhů SZZ je studentům dostupná na webu EF v části Informace pro končící ročníky.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Náplní daného předmětu je státní závěrečná zkouška z oblasti marktetingu, managementu a ekonomiky podniku. Student by měl v rámci státní zkoušky prokázat znalost základních pojmů, principů marktetingu, managementu a ekonomiky podniku a jejich aplikaci.
Student zná základní pojmy, teoretické principy a metody používané v oblasti ekonomiky podniku, managementu a marketingu. Získané teoretické znalosti je schopen v praxi. |
Předpoklady |
Management (KŘE - MANZ/QMANZ), Marketing (KOD - ZMA/KZMA), Ekonomika podniku (KEN - EP1/QEP1)
KOD/KZMA ----- nebo ----- KOD/YZMA ----- nebo ----- KOD/ZMA a zároveň KŘE/CMAN ----- nebo ----- KŘE/KAMAN ----- nebo ----- KŘE/MANZ ----- nebo ----- KŘE/MANZA ----- nebo ----- KŘE/QMANZ ----- nebo ----- KŘE/YMANZ a zároveň KEN/CEP ----- nebo ----- KEN/EP1 ----- nebo ----- KEN/OEP1 ----- nebo ----- KEN/QEP1 |
Hodnoticí metody a kritéria |
Ústní zkouška
Student musí prokázat znalost uceleného přehledu základních pojmů a principů ekonomiky podniku, managementu, marktetingu, reagovat na konkrétní dotazy a základní teoretické poznatky aplikovat na příkladech z praxe. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Ekonomická fakulta | Studijní plán (Verze): Ekonomická informatika (4) | Kategorie: Ekonomie | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Ekonomická fakulta | Studijní plán (Verze): Strukturální politika EU pro veřejnou správu (4) | Kategorie: Ekonomie | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Ekonomická fakulta | Studijní plán (Verze): Ekonomická informatika (4) | Kategorie: Ekonomie | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |