|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UAN / WPP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UAN
/
WPP
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Průběžná pedagogická praxe (AJ)
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Průběžná pedagogická praxe
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Praxe
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
4 / 50
|
0 / 5
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu Průběžná pedagogická praxe je uvedení studentů do praktické výuky na vybrané střední škole. Během náslechových hodin a vlastních výstupů budou mít možnost seznámit se s prostředím konkrétní školy a aplikovat v praxi teoretické poznatky z předmětů pedagogicko-psychologické přípravy a didaktiky anglického jazyka I a II. Průběžná pedagogická praxe probíhá přímo na vybrané střední škole v rozsahu nejméně 12 výukových hodin a 12 hodin následných rozborů.
|
Požadavky na studenta
|
Pravidelná a aktivní docházka (veškeré absence musí být nahrazeny), vedení záznamů z náslechových hodin), příprava vlastních výukových hodin a jejich realizace, průběžné hodnocení výstupů ostatních studentů.
|
Obsah
|
1. - 2. týden: náslechové hodiny
3. - 12. týden: hodiny připravené a vedené jednotlivými studenty + následná analýza
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
UR, P. A Course in Language Teaching. Cambridge, Cambridge University Press, 1996.
-
Základní:
RICHARDS, J. and RODGERS, T. Approaches and Methods in Language Teaching. CUP, 2001.
-
Základní:
HENDRICH, J. a kol. Didaktika cizích jazyků. Praha, 1988.
-
Základní:
CHODĚRA, Radomír. Didaktika cizích jazyků: úvod do vědního oboru. Praha, Academia, 2013.
-
Základní:
SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Východiska a nové metody pro praxi. Praha, Portál, 1999.
-
Základní:
NUNAN, D. Language Teaching Methodology. Prentice Hall, 1991.
-
Základní:
BENEŠ, E. Metodika cizích jazyků. Praha, SPN, 1970.
-
Základní:
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha, Portál, 2002.
-
Základní:
HARMER, J. The Practice of English Language Teaching. Malaysia, Pearson Education Limited, 2006.
-
Základní:
CHODĚRA, R. - RIES, L. Výuka cizích jazyků na prahu nového tisícletí. Ostrava, Ostravská univerzita, 1999.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Studenti získají praktické zkušenosti s výukou v prostředí vybrané střední školy. Použijí v praxi teoretické znalosti získané v předmětech pedagogicko-psychologické přípravy a didaktiky anglického jazyka. Budou schopni efektivně naplánovat, realizovat a zhodnotit vlastní výuku a hodnotit výstupy svých spolužáků. |
Získané způsobilosti |
Studenti budou schopni připravit, odučit a zhodnotit vlastní výukové hodiny. Během praxe aplikují získané teoretické znalosti, budou používat odpovídající terminologii a budou se orientovat v základních otázkách výuky anglického jazyka. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Rozhovor
|
|
|
|