|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UAN / WSP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UAN
/
WSP
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Souvislá pedagogická praxe (AJ)
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Souvislá pedagogická praxe
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Praxe
4
[TYD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
11 / 50
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem souvislé pedagogické praxe je poskytnout studentům možnost získat komplexní zkušenost s výukou na vybrané střední škole v rozsahu plného pracovního úvazku a ověřit si tak své znalosti a dovednosti získané v průběhu studia oboru učitelství anglického jazyka pro střední školy. Praxe trvá v ideálním případě čtyři týdny, přičemž student týdně navštíví 3 náslechové hodiny a 6 hodin samostatně vyučuje pod vedením uvádějícího učitele. Stejný rozsah praxe platí i pro druhý z předmětů aprobace studenta.
|
Požadavky na studenta
|
Student na vybrané střední škole absolvuje pod vedením uvádějícího učitele souvislou praxi trvající čtyři týdny, navštíví minimálně 12 náslechových hodin a samostatně odučí minimálně 24 výukových hodin z každého z předmětů své aprobace. Na závěr praxe student vyplní komplexní sebehodnotící dotazník, který předloží k posouzení a podpisu uvádějícímu učiteli a metodikovi daného ústavu FF JU.
|
Obsah
|
Čtyři týdny trvající praxe na vybrané střední škole, týdně 3 hodiny náslechů a 6 hodin vlastní výuky.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
UR, P. A Course in Language Teaching. Cambridge, Cambridge University Press, 1996.
-
Doporučená:
RICHARDS, J. and RODGERS, T. Approaches and Methods in Language Teaching. CUP, 2001.
-
Doporučená:
HENDRICH, J. a kol. Didaktika cizích jazyků. Praha, 1998.
-
Doporučená:
CHODĚRA, Radomír. Didaktika cizích jazyků: úvod do vědního oboru. Praha, Academia, 2013.
-
Doporučená:
SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Východiska a nové metody pro praxi. Praha, Portál, 1999.
-
Doporučená:
NUNAN, D. Language Teaching Methodology. Prentice Hall, 1991.
-
Doporučená:
BENEŠ, E. Metodika cizích jazyků. Praha, SPN, 1970.
-
Doporučená:
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha, Portál, 2002.
-
Doporučená:
HARMER, J. The Practice of English Language Teaching. Malaysia, Pearson Education Limited, 2006.
-
Doporučená:
CHODĚRA, R. - RIES, L. Výuka cizích jazyků na prahu nového tisícletí. Ostrava, Ostravská univerzita, 1999.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Studenti se seznámí s prostředím konkrétní střední školy a ověří si v praxi své znalosti a praktické dovednosti získané v průběhu studia učitelství. |
Získané způsobilosti |
Studenti budou schopni samostatně připravit a realizovat výuku anglického jazyka na střední škole s ohledem na specifické potřeby konkrétní skupiny žáků a na požadavky stanovené v relevantních kurikulárních dokumentech a dále budou schopni vykonávat základní administrativní úkony spojené s výukou na střední škole. |
Vyučovací metody |
- Pozorování
- Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozhovor
- Systematické pozorování studenta
- Dotazník
- Hospitace
|
|
|
|