Diplomová práce se bude zabývat výukou anglického jazyka žáků 1. stupně vedenou v angličtině.
V teoretické části budou nejprve charakterizovány specifické zvláštnosti výuky cizího jazyka pro žáky 1. stupně, používané metodické přístupy a formy výuky, motivace žáků k učení, organizace třídy a další faktory, které mohou výuku ovlivňovat.
Výzkumná část bude vycházet z analýzy nahrávek ukázek výuky vedené v angličtině. Diplomantka vybere 30 ukázek z výuky anglického jazyka a provede jejich analýzu, jejímž cílem bude popsat, jak používané prvky přispívají k efektivní výuce anglického jazyka.
Zásady pro vypracování
Diplomová práce se bude zabývat výukou anglického jazyka žáků 1. stupně vedenou v angličtině.
V teoretické části budou nejprve charakterizovány specifické zvláštnosti výuky cizího jazyka pro žáky 1. stupně, používané metodické přístupy a formy výuky, motivace žáků k učení, organizace třídy a další faktory, které mohou výuku ovlivňovat.
Výzkumná část bude vycházet z analýzy nahrávek ukázek výuky vedené v angličtině. Diplomantka vybere 30 ukázek z výuky anglického jazyka a provede jejich analýzu, jejímž cílem bude popsat, jak používané prvky přispívají k efektivní výuce anglického jazyka.
Seznam doporučené literatury
CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, ISBN 0-521-77434-9
MOON, J. Children Learning English. Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2005, ISBN 1-4050-8002-7
CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, ISBN 0-521-77434-9
BREWSTER, ELLIS, GIRARD. The Primary English teacher's Guide. Harlow: Pearson Education Limited, 2004, ISBN 0-582-44776-3
BYRNE, D. Techniques for Classroom Interaction. London: Longman Group UK Limited, 1987, ISBN 0-582-74627-2
WILLIS, J. Teaching English through English. Harlow: Longman Group UK Limited, 1981, ISBN: 0-582-74608-6
DUNN, O. Developing English with Young Learners. Oxford: Macmillan Publishers Limited, 1984, ISBN 0-333-3335-8
MALAMAH-THOMAS, A. Classroom Interaction. Oxford: Oxford University Press, 1987, ISBN: 0-19-437131-X
SCOTT, W., YTREGERG L. Teaching English to Children. London: Longman Group UK Limited, 1990, ISBN 0582 74606 X
BETÁKOVÁ, L. Angličtina učitele angličtiny. Plzeň: Nakladatelství Fraus, 2013, ISBN 978-80-72-38-987-2
POKRIVČÁKOVÁ, S. Current Issues in Teaching Foreign Languages. Brno: Masarykova univerzita, 2011, ISBN 978-80-210-5608-4
SLATTERY, M., WILLIS J., English for Primary Teachers. Oxford: Oxford University Press, 2006, ISBN 978-0-19-442265-9
Seznam doporučené literatury
CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, ISBN 0-521-77434-9
MOON, J. Children Learning English. Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2005, ISBN 1-4050-8002-7
CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, ISBN 0-521-77434-9
BREWSTER, ELLIS, GIRARD. The Primary English teacher's Guide. Harlow: Pearson Education Limited, 2004, ISBN 0-582-44776-3
BYRNE, D. Techniques for Classroom Interaction. London: Longman Group UK Limited, 1987, ISBN 0-582-74627-2
WILLIS, J. Teaching English through English. Harlow: Longman Group UK Limited, 1981, ISBN: 0-582-74608-6
DUNN, O. Developing English with Young Learners. Oxford: Macmillan Publishers Limited, 1984, ISBN 0-333-3335-8
MALAMAH-THOMAS, A. Classroom Interaction. Oxford: Oxford University Press, 1987, ISBN: 0-19-437131-X
SCOTT, W., YTREGERG L. Teaching English to Children. London: Longman Group UK Limited, 1990, ISBN 0582 74606 X
BETÁKOVÁ, L. Angličtina učitele angličtiny. Plzeň: Nakladatelství Fraus, 2013, ISBN 978-80-72-38-987-2
POKRIVČÁKOVÁ, S. Current Issues in Teaching Foreign Languages. Brno: Masarykova univerzita, 2011, ISBN 978-80-210-5608-4
SLATTERY, M., WILLIS J., English for Primary Teachers. Oxford: Oxford University Press, 2006, ISBN 978-0-19-442265-9