|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAJ / DIP3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAJ
/
DIP3
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Didaktika anglického jazyka III
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
30 / 200
|
0 / 0
|
2 / 2
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|1,5|2|2,5|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|1,5|2|2,5|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAJ/QZP
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět si klade za cíl -seznámit se a prakticky si vyzkoušet metodu vyprávění příběhů, metodu CLIL a zapojení kulturních témat do výuky cizího jazyka; -seznámit se s různými formami hodnocení a přístupy k práci s chybou; -seznámit se s problematikou výběru učebnic, adaptace učebních materiálů a kázně v hodinách; -seznámit se s koncepcí výuky cizího jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu na 1. stupni ZŠ
|
Požadavky na studenta
|
Konzultace a zkoušení probíhají v anglickém jazyce. Individuální a skupinové mikrovýstupy: metoda vyprávění příběhů, metoda CLIL, kultura ve výuce cizího jazyka. Prostudování 1 knihy (min. 30 stran) dle vlastního výběru týkající se výuky cizího jazyka na prvním stupni v anglickém jazyce, shrnutí a reflexe (součást ústní zkoušky). Dokončení portfolia učitele anglického jazyka na prvním stupni (minimálně 10 nových položek).
|
Obsah
|
1) Metoda vyprávění příběhů 2) Metoda CLIL 3) Kultura ve výuce cizího jazyka 4) Hodnocení a práce s chybou 5) Výukové materiály a jejich adaptace 6) Kázeň v hodinách 7) Cizí jazyk v RVP
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
studijní opory k předmětu jsou k dispozici na MOODLE
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Scott, W. and Ytreberg, L.:. Teaching English to Children. Longman 1991.
-
Doporučená:
Pinter, A.:. Teaching Young Language Learners. Oxford University Press 2006.
-
Doporučená:
Brewster, J., Ellis, G. and Girard, D.:. The Primary English Teacher's Guide. Penguin English 2004.
-
Doporučená:
Phillips, S.:. Young Learners. Oxford University Press 1993.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
zvládnutí učiva předmětu Didaktika anglického jazyka I+II, základní schopnost orientovat se v anglicky psané odborné literatuře |
Získané způsobilosti |
Posluchači budou ovládat formy a prostředky hodnocení, dokážou efektivně využívat výukové materiály a pracovat s příběhy. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Demonstrace
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Analýza výkonů studenta
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|