|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAJ / IMT
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAJ
/
IMT
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Interpretace mluveného textu
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
čeština, angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
14 / 18
|
4 / 8
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
34 / 35
|
3 / 4
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
čeština, angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Hodnocení předmětu studenty
|
Tato varianta přemětu nebyla doposud v SHK hodnocena nebo se hodnocení účastnilo méně než 10% studentů předmětu.
Ostatní hodnocení
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seminář se zaměřuje na zkoumání povahy autorského a čtenářského subjektu,vymezováním hranic interpretace. První část semináře je zaměřena na témata vztahující se k obecným otázkám interpretace mluveného textu,druhá část je věnována praktickým interpretacím různorodých anglických textů.
|
Požadavky na studenta
|
Konzultace a zkoušení probíhají v anglickém jazyce. Účast na seminářích, závěrečný interpretační rozbor.
|
Obsah
|
14 týdnů 1-3 základní terminologie, vymezení pojmu interpretace textu 4-6 souvislosti mluveného textu, jeho zkoumání 7-8 meze obsahové analýzy a interpretace 9-12 kritické rozbory textů, jak číst text, jak jej vnímat a hodnotit 13-14 různé formy textu, kritické rozbory textů
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
online studijní opory (na portálu IS/STAG - Moje studium - Studijní materiály)
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Mathesius,V.:. A Functional Analysis of Present Day English on a general linguistic basis,Academia,1975.
-
Doporučená:
Titscher,S.:. Methods of text and Discourse analysis.CUP, 2000.
-
Doporučená:
Dušková,L.:. Mluvnice současné angličtiny na pozadí češtiny,Academia Praha 1994.
-
Doporučená:
Levý,J.:. Umění překladu,1998.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Úroveň Intermediate - Upper-Intermediate. |
Získané způsobilosti |
Praktická znalost zákonitostí anglicky mluveného textu. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonů studenta
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|