Cíl práce:\\
Analýza strategie nadnárodních retailových řetězců. Obchodní strategie dodavatelské firmy v souvislosti se zapojováním ČR do nadnárodních trhů v rámci EU. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření ke zlepšení stávající obchodní spolupráce.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury
Kvalitativní výzkum u retailových řetězců a vybraného dodavatele - strukturované rozhovory, případové studie
Analýza obchodních strategií a nákupního chování nadnárodních retailových řetězců
Návrhy adaptace obchodní strategie dodavatelské firmy
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Kvalitativní výzkum, 5. Analýza poznatků z vlastního zkoumání, 6. Vlastní návrhy a opatření, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Zásady pro vypracování
Cíl práce:\\
Analýza strategie nadnárodních retailových řetězců. Obchodní strategie dodavatelské firmy v souvislosti se zapojováním ČR do nadnárodních trhů v rámci EU. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření ke zlepšení stávající obchodní spolupráce.\\
Metodický postup:\\
Studium odborné literatury
Kvalitativní výzkum u retailových řetězců a vybraného dodavatele - strukturované rozhovory, případové studie
Analýza obchodních strategií a nákupního chování nadnárodních retailových řetězců
Návrhy adaptace obchodní strategie dodavatelské firmy
Rámcová osnova:\\
1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Cíl a metodika práce, 4. Kvalitativní výzkum, 5. Analýza poznatků z vlastního zkoumání, 6. Vlastní návrhy a opatření, 7. Závěr, 8. Použitá literatura, 9. Přílohy.
Seznam doporučené literatury
Cimler, P.: Retail management, lokalizace a provoz maloobchodu. Praha: VŠE, 1997\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada, 2001\\
Machková, H. a kol.: Mezinárodní marketing. Praha: VŠE, 1998\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail management. Praha: Management Press, 2002
Seznam doporučené literatury
Cimler, P.: Retail management, lokalizace a provoz maloobchodu. Praha: VŠE, 1997\\
Hesková, M.: Category management. Praha: Profess Consulting, 2006\\
Kotler, P.: Marketing management. Praha: Grada, 2001\\
Machková, H. a kol.: Mezinárodní marketing. Praha: VŠE, 1998\\
Pražská, L., Jindra, J. a kol.: Obchodní podnikání. Retail management. Praha: Management Press, 2002